Mina sidor - AFA Försäkring. Stäng din webbläsare och försök att logga in igen. Om det fortfarande inte fungerar, kontakta gärna vår support på telefon 08-696 49 49. (Öppet vardagar 08.00 - 17.00) Till Afaforsakring.se.

5711

Mina Sidor. På Mina Sidor kan du som hyresgäst få översikt över dina hyresbetalningar, hämta hyresavier och göra serviceanmälan.

När du loggar in uppdateras din personliga sida automatiskt. Logga in minst var tolfte månad för att behålla ditt registreringsdatum. Säkerställ att du alltid har aktuella kontaktuppgifter. Om Mina sidor. Läs om fördelarna för dig som loggar in på Mina sidor. Minimera . För arbetsgivare till e-tjänster för arbetsgivare .

  1. Bryttid swedbank
  2. Vad är en operativ chef
  3. Lean production historia

Mina val. Ett stöd till arbetsgivare för arbetslivsinriktad rehabilitering. Stödet kan användas för behandlingar, men inte för rent medicinsk rehabilitering, eventuella  Om patientskadan har föregåtts av arbetsskada. Vid en patientskada som inträffat under vård av en arbetsskada ska du i första hand vända dig till AFA Försäkring  Logga in. AFA Försäkring använder CGI som leverantör för säker inloggning.

Minimera . För arbetsgivare till e-tjänster för arbetsgivare .

Vi värnar om socialförsäkringen genom att betala ut rätt ersättning till rätt person.

Trygghetsförsäkring (TFA-KL), AFA  som ska kunna logga in med sin e-legitimationpå Mina sidor. Det är på som gäller sjukdomoch arbetsskada, har ni genom AFA Försäkring.

Afaforsakring mina sidor

Mina sidor. Klockan 12 på torsdag den 15 april stängs Mina sidor ner, vilket innebär att du inte kommer att kunna använda våra e-tjänster, som exempelvis Boka tvättstuga. Boka innan torsdag eller använd bokningstavlan utanför tvättstugan. Kundcenter

Afaforsakring mina sidor

För övriga försäkringar behöver du skicka in en blankett.

Afaforsakring mina sidor

Dagens Arbete har granskat ditt skyddsnät och hittat en alternativ värld där företag… 18 feb 2021 Fylla i formuläret nedan; Kontakta din närmsta chef; Anmäla till AFA Försäkring och Försäkringskassan. Mer information finns i fliken nedanför  17 mar 2020 kommer från den 7 april att ha en särskild e-tjänst på Mina sidor för att ansöka om ersättningen. Den betalas ut Det görs hos Afa försäkring. Via Mina sidor bokas du in till ett första besök där vi går genom din ekonomiska situation och ansökan. Din ansökan utreds av handläggare, men innan beslut kan  Om du vill veta vilka personförsäkringar du har tecknat eller ansöka om utökat försäkringsskydd loggar du in på Mina sidor på Polisförbundet Försäkringsportal. 19 okt 2020 på arbetstid; HUMOR - Hässleholms kommuns fritidsförening; Sjukförsäkring genom AFA Försäkring; Löneväxling till pensionsförsäkring.
Snackar vi huvudroll då ska dolmen in

Afaforsakring mina sidor

På Mina Sidor kan du bl.a. se och betala dina fakturor, se information om din utrustning, skicka signal till din mottagare och uppgradera ditt tv-paket samt lägga till tjänster.

Du kan också teckna och ändra försäkringar, anmäla skador och följa dina ärenden.
Biblioteket stockholm e-böcker

Afaforsakring mina sidor






De flesta avtalsförsäkringar är tecknade i AFA Försäkring Du som är anställd av Samhall eller Riksbyggen, alternativt tillhör avtalsområdet 

Läs om fördelarna för dig som loggar in på Mina sidor. Minimera. På Mina sidor kan du se förfallodag på dina försäkringar och vad de kostar. För alla försäkringar, utom lantbruk och företag, kan du också se detaljer om försäkringen som till exempel självrisk.

Mina sidor är en tjänst för dig som är kund hos oss där du kan se dina försäkringar och få en sammanställning över ditt sparande hos Folksam.

Svara på frågorna under Generell, Betala, Spara och Låna och kontrollera om uppgifterna som finns där är aktuella. Du som har skulder hos oss kan nu gå in på Mina sidor för att se vilka skulder du har.

(Öppet vardagar 08.00 - 17.00) Till Afaforsakring.se. Kontrolluppgift skickar vi till dig som fått ersättning från familjeskyddet eller utbetald ränta. Alla andra hittar information om sina utbetalningar genom att logga in på Mina Sidor med Bank-ID. Där ser du månad för månad vilka uppgifter vi skickat till Skatteverket. Läs mer om kontrolluppgifter och Mina Sidor. AFA Försäkrings e-tjänst Mina sidor är framtagen för att förenkla administrationen av dina (Användaren) försäkringsärenden hos AFA Försäkring.